U stampaggio à doppia iniezione (cunnisciutu ancu cum'è stampaggio à dui colpi) hè in traccia di guadagnà trazione in l'industrie per a so capacità di pruduce cumpunenti cumplessi è multimateriali in un unicu ciclu di fabricazione. Sta tecnica avanzata permette à i pruduttori di cumminà diversi polimeri - cum'è plastiche rigide è flessibili - in una sola parte integrata, eliminendu a necessità di assemblaggio secundariu.
U prucessu implica l'iniezione di un primu materiale in un stampu, seguitatu da un secondu materiale chì si lega perfettamente cù u stratu iniziale. Stu metudu hè largamente adupratu in automobilistica, dispositivi medichi, elettronica di cunsumu è dispositivi indossabili, induve a durabilità, l'ergonomia è l'estetica sò cruciali.
I principali vantaghji di u stampaggio à doppia iniezione includenu:
- Funziunalità di u pruduttu migliorata (per esempiu, impugnature morbide à u toccu nantu à strumenti di plastica dura)
-Costi di pruduzzione ridotti minimizendu i passi di assemblaggio
-Integrità strutturale migliorata paragunata à e parti incollate o saldate
-Maggiore flessibilità di cuncepimentu per geometrie intricate
I recenti progressi in a cuncepzione di stampi è a cumpatibilità di i materiali anu allargatu e pussibilità di u stampaggio à doppia iniezione. I pruduttori stanu avà sperimentendu cù elastomeri termoplastici (TPE), silicone è resine ingegnerizate per creà cumpunenti ibridi innovativi.
Siccomu l'industrie dumandanu prudutti più sofisticati è d'altu rendimentu, u stampaggio à doppia iniezione hè destinatu à ghjucà un rolu fundamentale in a fabricazione di prossima generazione.
Data di publicazione: 03 lug 2025